Julia Pettersson -

dålig uppdatering

Hejsan bloggare & alla läsare! det har ju vart ganska dåligt uppdatering utav bloggen just nu i veckan. Har faktiskt inte hänt så mycket under dom dagarna jag inte bloggat, det gamla vanliga! Skolan och datorn.. I Tisdags drog jag hem till mormor efter skolan, och sen körde hon mig till vårdcentralen där jag skulle möta vickan! Vi åkte med hennes mamma till Gettjärn, och hälsa på några dom kände, ganska kul var det iallafall. Vi var inne i Sunne igen innan 18.00 för då skulle jag ha dans, så dom skjutsade mig dit. När dansen var slut vid 20.00 åkte jag med mamma hem och åt kvällsmat. Var ju ingen andra avenyn då så jag gick och la mig tidigare. Igår så var det ju Onsdag! då tog jag bussen hem efter skolan, satte mig vid datorn när jag kom hem, vid 19.00 någon gång tvätta jag håret och gick in och gjorde hårinpackning som skulle vara i tjugo minuter så jag lät det sitta i medans jag kolla lite på datorn, men eftersom att vårat internet segat så otroligt mycket i veckan så har jag inte kunnat bloggat och jag har inte haft tid heller! Men igår kväll iallafall så var det andra avenyn efterlängtat var det iallafall. hehe. Hemskt avsnitt, handlade om att hon Liv anordnat en skolfest, och den va alkoholfri och massa. Men Marcus smuggla in alkohol till han och hans kompisar, så dom blev dret fulla. Och Hamsan och Kim tog knark utav kitty, så kim var helt galen för han var det ända som tog det hamsan tog det inte tror jag. Men dom drack ju också. En katastrof var den festen iallafall. Det sluta med att Kim vajade runt i en skog/park och var helt påverkad och Liv stack från festen. Hon tog typ vägen mellan parken/skogen och blev våldtagen och slagen i ryggen med en pinne. Och jag tror det var Hamsan som våldtog henne, för dom bråkade lite på festen innan. Hann inte se vad som skulle hända nästa vecka! Men vet någon om det ska fortsätta och vara på Onsdagar nu ? Och idag har det vart skolan som vanligt, ganska lugn dag. Hemkunskapen gjorde vi potatis,köttbullar och sås. Misslyckat blev det, tack vare mig och Märta. ahahah. orkar inte berätta allt. Ikväll blir det chilla. NU ska jag inte blogga mera, vi hörs. Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback