Julia Pettersson -

godissugen

Hejsan alla glada människor där ute! sov i soffan bredvid mamma inatt, hon är ju sjuk. Jag pallade inte sova i min egna säng så somnade i soffan istället. Vaknade halv elva kanske av att mamma och dom hade försökt väckt mig i någon timma eller något sånt. Gick in och la mig lite i min säng, sjukt kallt i mitt rum så skönt och lägga sig i en kall säng eftersom jag svettades som fan! Sen åt jag mackor & drack te, det är alltid gott med en kopp te på morgonen. Ska nog gå och göra en kopp snart det är väldigt gottgott! Om bara mamma och dom köpt nytt te förut när dom handlade. Jaja, jag och mamma kollade på kläder jag ville ha. Men då fraktas dom från USA och då kostar det flera hundra kronor extra, så vi får se hur det blir med det. Om jag skaffar MYCKET pengar så ska jag köpa det alldeles själv ;) Kollade också på näspiercingar,hittade inte direkt någon bra. Men det är på tisdag som jag ska få byta, men jag ska vänta några dagar eller nån&några veckor extra,så jag vet att det läkt helt bra innan jag byter. Till veckan ska jag också börja träna hade jag tänkt, eller veckan där efter,eftersom då har jag inte så kallade M E N S, det är otur att vara tjej ibland. Jag tycker inte om och röra mig när jag är i den veckan då jag har den. Skitsamma, det angår bara mig x'd haha. träning innan sommarn ska iallafall bli. 50 situps varje dag har jesper & jag bestäm ;) och när jag får pengar ska jag köpa gymkort, för då ska jag och lina gymma. varje vecka. två dagar i veckan eller nått sånt dära! Sen blir det mys med familjen kanske vid tvn, och äta fläskfilé och något annat gått till, mamma och dom var så snälla och köpte med godis till mig förut, det blev väldigt mycket choklad,skulle vart mer blandat! Men detta dög, är sjukt godissugen. Men kan inte äta för mycket på en gång, då mår jag sjukt illa som jag gör nu :$ bajs också!!! imorgon tar mina gratis sms slut, :( så kan inte smsa på typ en vecka eller något. Helgen som kommer, kommer bli bäst! Nej nu ska jag prata med johan, om han för en gångskull svarar fort ;o Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback