Julia Pettersson -

jag älskar dig mumin!

Ny duschad och nyss tagit ur hårinpackningen! Lillasyster vaknade nyss av att ha sovit en stund i soffan, men nu gick hon in och satte på Karlsson på taket i mitt rum där jag nu sitter och bloggar! Får se om hon somnar i min säng. Camar också med kusin,saknar henne massor. Mumin visade sig en stund i cam också. Nu ska jag snart kolla på tv och mysa med syster! P.s jag lägger in en bild på mumin som den han bodde hos tog! Ur söt (y) har bara en bild just nu,  som är nyast! ska fixa flera under veckan som kommer. Ser fram emot morgon dagen! Skolan,skola,skola! ;dd bloggar nog imorgon. Pussar & Kramar


jag ÄLSKAR dig mumin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback