Julia Pettersson -

planer för helgen!

Tjena hela folket! dagen har vart sådär super idag! Slapp No:n skulle till kuratorn och så. Sista lektionen var idrott och jag hade så skit otur så mina knän började ssepa :( så var inne i träningsrummet istället med Ellen! Efter skolan tog jag och ellen bussen ner på sunne för vi orkade inte gå ner på sunne, så där köpte jag capuccino och ellen köpte någon smothies gött vare iallafall! Gick till kommunhuset där ellens mamma jobbar och tog också varmchoklad och åt godis. Sen gick vi till bibblan och möte upp Felix som skulle med oss och kolla på handbolls träningen. Jag och Ellen funderar på att börja spela med sunne's 96:or men dom suger hårt, hahah. men då har jag ju iallafall något och göra på fritiden kanske förutom dansen? :pp Snart ska jag äta kycklingsallad och hemma gjorda viklöksbröd och det gillar vi (y) senare blir det att kolla på Glee! Ni får helgens planer här under ;) hahaha.
 
Fredag - skolan, efter skolan blir det kanske träffa jocke eller va lite med felix! Kanske vara i sunne. Eller åka till Deje till sofie och ha filmkväll med hennes kompisar. fårse hur det blir med det.
Lördag - kanske är i deje eller åker till sunne och är med fölk.
Söndag - blir kanske att kolla på innebandy match i sunne, eller något annat!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback