Julia Pettersson -

3645 263377766 <3

Hej! har inte haft tillgång till internet när jag vart hos pappa, hade med mig min datorn men han tog med sig internet och sin dator när han åkte på jobb det var ganska drygt men det funka i över en veckas tid typ ;). Kom hem igår från pappa har haft det sådär ganska bra, ingen kompis har jag vart med men har vart med min halvstora syster och min bror och några till. Igår när jag kom hem så kom älskling till mig på kvällen vi mös en liten stund sen drog vi till skacksjö med traktorn och badade, han var en fegis och doppa sig inte men det gjorde jag :D tog ett dopp sen drog vi hem och glodde på film och mös igen! Han sov dessutom hos mig skit härligt å va vid hans sida igen efter en veckas tids efterlängtan. Han åkte hem imorse runt ett eller nått sånt, då gick jag ut till mamma och syskonen och smörjde in mig med kokosgrejs över kroppen som skulle skydda mot solen ;) luktar skit gött utav det! Sen har jag gjort mycket mer, hiih. nu sitter jag här och har mega tråkigt, får se vad som händer sen. Ska iaf grilla med familjen och kanske glor lite tv sen brukar aldrig göra det nu förtiden! Kommer inet kunna blogga imorgon tror ja, för ska på bonnrock och in till sunne hela dagen/kvällen/natten och sen sover jag hos älskling, så jag uppdaterar igen när jag kommer hem :) Nu ska jag käka snart, puss.


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

 Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Så är du gullig. Man kan rösta 1 gång om dagen



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 14:08:02
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback