Julia Pettersson -

du är luften jag andas

Hej! Gick upp ganska tidigt idag försökte somna om men fick inte för sofie för vi skulle med bussen till stan, tog bussen 9.05 glömde självklart mascara xD menmen.. det gick mycket finare o va naturlig :)(y) Köpte inte så mycket. Bikini,Linne och Shorts sen åt vi på donken och sen på busstation köpte vi varsin baguette. Daniel kom och hämta oss så vi fick åka med han hem. När vi kom hem somnade jag och vakna runt en timma senare gött o sova. Nu ska vi se filmen " cross road" inte den bästa men duger. Kommer nog somna tidigt ikväll känns det som vill att dagarna rinner ut fort nu så skolan börjar. Sommarlovet är DÖTT, börjar sommarjobba om typ 2 veckor tråkigt, menmen missar fdd sunnes största fest/dans grejs! FAN asså,får iallafall pengar. Jag saknar älskling som fan, går fan till han snart och jag är seriös! Nu ska vi se film, hörs. kram


jag saknar mina flickor, men mest min bästavän.
hoppas du har det bra hemma nu i sthlm.
vi måste hålla kontakten! ILY! (LLL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback