Julia Pettersson -

innan regnet faller ska vi gå hand i hand

Hej! mamma väckte mig 07.30 för att jag skulle passa elvis och leah tills 09.30 då hon kom hem, sen drog hon. jag somnade om och vakna senare och då var mamma redan hemma :$ sofie vakna tidigare än mig trorja :p åt frukost och fixa oss och så, duscha för vi skulle till sunne vattenpark men blev inget av det för det ska bli finare väder imöra så ska kanske åka dit imorgon istället. Somnade om senare på dagen och så.. Minns inte alls så mycket av vad vi gjort. Har iaf nyss kommit in efter en jogging tur i skogen med mumin och vi plocka smultron efter vägen MUMS säger vi bara ;) älskling kanske kommer förbi en snabbis sen hopppas på de iallafall :) nu ska jag se film med söfi, kanske bloggar senare! Hörs, kram

 
min & sofies hand för ett årsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback