Julia Pettersson -

sommar och sol.

Hej! som jag alltid säger så suger jag på att blogga, menmen.. det börjar dra sig på sommar 2o1o och då vill jag lixom inte sitta och blogga direkt ;) helgen har iallafall spenderats med älskling! skriver hur helgen var och så då!

Fredag - Skolan, sen drog jag till danne som tog med mig och sin epa ut på en tur i sunne så drog vi till kolsnäs där märta och malin var för dom skulle bada, senare kom jocke och erica dit med! vi åt pizza på stranden och sola medans dom andra bada! Missa såklart bussen hem så smart är ju jag verkligen xd Efter ett tag drog danne hem och malin och erica med så jag,jocke och märta bestämde oss för att gå ner t självaste mitten av sunne, då drog jag med min granne hem som jag fick syn på. Senare på kvällen kom älskling till mig, vid 21.00 var vi hos hans syster som var borta då och mata hennes katter senare drog vi in till sunne med hans epa och kolla runt lite så. Sen drog vi tillbax till hans syster och såg film åkte hem runt tolv draget och la oss i min säng. Båda var jätte trötta, och så!
Lördag - vakna upp bredvid älskling, han skulle dra till skacksjö och fixa lite med epa så jag somnade om efter han åkt, kusin var här och hjälpte t med ved och så.. Älskling kom hit senare på kvällen igen och de :)<3
Söndag (idag) - vakna upp bredvid älskling igen vaknade utav väckarklockan som var satt på halv tio för älskling skulle t stan och handla kläder och så med sin mamma o pappa. så nu sitter jag här inte gör ngt, har solat och så idag! Sen blir det varm dusch, och sova! är dyng trött efter helgen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback