Julia Pettersson -

shit pommes.

Hej! ännu en gång som jag har uppdaterat sjukt dåligt, har haft mycket att göra. Skolan och så går klart före bloggandet! Jag har börjat komma ikapp i skolan nu och jag ska fortsätta kämpa hårt nu så det kommer bli lite rörigt med bloggandet så ni får nöja er med dom inlägg ni får nu så länge ska verkligen försöka blogga så ofta det bara går. Har inte alls gjort så mycket under dom dagarna jag inte bloggat förutom skola,dans och drama. Igår var det en speciell dag! Vi hade frilufsdag igen, åkte till örebro igen då, så nu har jag ont i både ryggen och rumpan. Igår kväll så hade vi dans, näst sista gången på dansen var det också, hade linjehopp som var så sjukt kul!! Idag i skolan har det var lungt förutom att vi höll på med etanol,metanol och sånna alkoholer på non så fick jag mellan lillfingret och ringfingret så det har frät sönder emellan där, ont som fan gör de. Och sen var de en störd fesk som vi kallar han i skolan som kasta kuddar på mig, och älskling bara stog och skratta som fan. Hahah men det gjorde ont för mig! Slutade 15.25 tog bussen hem och satte mig här, mamma har rensat hela min dator idag så får se om den inte är lika seg längre. Sen blir det mat,och andra avenyn skulle jag tro, ska försöka blogga mera imorgon, om jag inte är i sunne efter skolan och leker med mina små vänner ;)Ha en fortsatt bra dag! Hejs!


Kommentarer
Postat av: Felicia&Emma§

 http://www.weheartit.com trorja , eller om dt är se, men tror det är . com :D <3

2010-03-27 @ 11:44:52
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback