Julia Pettersson -

beautiful soul

Hej! vaknade av att mamma väckte mig idag dåra, för dom skulle åka till skroten med saaben ÄNTLIGEN! Jag låg kvar i sängen och somnade om en liten stund och sen drog jag på "flickan som lekte med elden". Hade inget annat att göra så slog på datorn också så kolla inte på filmen knappt något. Började senare städa mitt rum och möblera om i rummet och det går inte ställa sakerna på så mycket olika sätta så bara placera ut dom lite, hihi! Blev klar för en stund sen, har dessutom försök hitta sidan där denna ut söta klänningen finns, kommer bild senare i inlägget så får ni se. Så om ni vet vart den finns så skriv det till mig så är ni urgulliga! Senare blir det väl vanligt fredaaasmys framför datorn eller med en film och lite snacks jag som skulle sluta äta det, det går inte alls bra.. hm.. dåligt julia!! Nej jag kanske slänger in ett eller två inlägg senare med! Så vi hörs, seeyaa!


klänningen ni skulle få se på bild!
help me att hitta den (a'


Kommentarer
Postat av: Julia

 ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2010-05-14 @ 15:40:47
URL: http://endastjulias.blogg.se/
Postat av: Julia

 lägger till dig nu då! :D

2010-05-14 @ 16:36:20
URL: http://endastjulias.blogg.se/
Postat av: julia

 klänningen e la från bubeleroom eller e jag pantad ??

2010-05-19 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback