Julia Pettersson -

jag suger på att uppdatera

Rubriken stämmer självklart! Jag suger värkligen på att uppdatera,men jag MÅSTE bli bättre på det och jag vill blogga ofta men jag har ingen ork till det faktiskt inte lika mycket som jag hade förut faktiskt! Men det har bara vart mycket hela tiden nu, jag har börjat sköta skolan i skolan men inte hemma... jaja skitsamma nu. Under tiden då jag inte bloggat här på bloggen så har jag chillat, och det har vart min och älsklings 3 månaders dag!  och massa mer har hänt. skriver lite av denna veckan kanske ?
Helgen - deje och lekte med folk mest söööfii dåra (;
Måndag - Skolan och sen drog jag hem med bussen, har börjat cykla till bussen nu faktiskt!
Tisdag - Skolan, sen vänta jag med älskling tills han skulle med bussen, mamma hämta mig vid skolan drog med upp t mormor och fika och så, vi drog hem lite senare dåra!
Idag är det onsdag och det är ledigt, eftersom det är operationdagsverket, vi jobbar antingen hemma eller nått sånt och jobbar ihop 100 kr och lämnar in till skolan som sedan går till typ "fattiga barn eller nått sånt". Jag jobbade hos våra grannar med att hjälpa dom med deras två älskvärda ponnyn, dom är super gosiga! Dajm och Lego heter dom, ur gulliga namn till dom små trollen. Rykta dom i över 2 timmar och det gick jätte bra förutom att en av dom är väldigt envis och rolig, haha, jag skratta väldigt mycket till dom för dom är busuga. Men går tyvärr inte rida på dom, och jag är ändå förstor för dom så trollen :'p Fick sluta vid 12 ungefär för dom skulle ha massa folk till sig för dom håller i en stugby, Medskogs stugby för er som vill veta! Jag saknar att ha en egen häst att pyssla om, men jag ska börja gå dit och pyssla om dom små trollen  så kanske jag får något att göra än att bara sitta vid datorn! Senare vet jag inte vad det blir, det har ju typ blivit helg för oss här i värmland nu! Imöra är vi lediga, och på fredag också och sen är det helg, hm.. och jag vet inte vad jag ska göra i helgen det märks väl! Snart blir det mat kotletter,sås och potatis som mamma håller på  med! Ska försöka börja blogga lite mer nu framöver,
Puss!


varenda minut utan dig känns som en evighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback