Julia Pettersson -

This Is My Life ~

Nu är jag tillbax!!  vad gör allihoppa där ute ? (= sen förut jag blogga har jag hunnit baka en god kladdkaka som var längesen jag bakade, och vart ute med mumin och nördat datorn som vanligt alltså typ ;) alla är så osociala idag så jag undrar om dom dött eller något ? får se om jag drar på en film sen och gottar mig med lite godis och saknar älskling ännu mer, vill va med honom nu :((L) Detta kanske var ett grymt tråkigt inlägg, men jag har inget annat att göra, ni får några ur söta bilder (NOT) på mig som osminkad och inte iordning gjort,tog dom nyss ;) ska börja försöka lägga upp lite bilder sen utav varje dag hade jag tänkt! haha så puss på er!


JAG ÄR TRÖTT DET SYNS! IGNORERA FULA JAG! :D


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

 Fin header :)

2010-05-14 @ 14:03:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback