Julia Pettersson -

äkta kärlek för mig stavas, c.h.r.i.s.t.o.f.f.e.r <3

Hej bloggen! jag är inte alls så aktiv här längre, jag gjorde ett stort misstag igår men det löste sig nu som tur är. Släpp aldrig det ni älskar, jag släppte den jag älskar men han gör mig stark och gör så jag orkar och vill jag mår bra och älskar han, så vi ska satsa allt på vårat förhållande nu, och det ska fixa sig. Annars har jag inte alls gjort mycket, mamma gjorde väldigt goda räk baguetter till kvällsmat idag! Snart ska jag nog bara chilla ner mig i sängen med en film och kanske nått gott om jag övertalar mamma (a) Ska prata med min christoffer också, vi får se när nästa blogg inlägg kommer upp. Puss


- ångra aldrig det som en gång fått dig att le.
jag har dom perfekta familjen och vännerna.
Men absolut den bästa pojkvännen!
vi klarar allt tillsammans, <3


Kommentarer
Postat av: Hmmm......

 du köpte dig inte något gott juh!!

2010-11-05 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback