Julia Pettersson -

ett tråkig test ifrån frida (:

1. vad heter du? Julia Evelina Pettersson, men det visste ni nog redan
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jaru, Caroline eller Sofia kanske.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte, Evelina blev det iaf.
4. vilket stjärntecken är du? Vattuman.
5. vilken årgång är du? 95a
6. vart bor du? Sunne typ
7. bott utomlands? Nej, men hade absolut inte haft något emot de!
8. flyttat antal gånger? ohja,
9. vart skulle du vilja bo? L.A.
10. vilken skolklass? NIO
11. vad vill du bli när du blir äldre? finna mycket jag vill.
UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.62 tror ja
2. hur mycket väger du? Säger jag inte
3. hårfärg och frisyr? Blondie, axel långt hår typ.
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? ögonen tror ja?
6. minst nöjd med? mina bröst,ben
7. skostorlek? 36
8. glasögon? nix
9. har du några piercingar/tatueringar? Öronen & näsan och har haft i naveln.
FAVORITER
1. filmer? finns många.
2. låtar? oj, har massa låtar jag älskar.
3. årstider? summer
4. mat/dryck? Grillat eller nått sånt, och coca cola helt klart :)
5. djur? GRIS
6. färg? Rosa
7. parfym har många, men jag vet inte.
8. tv-program? 16 and pregnant
9. ämne i skolan? idrott
10. sysselsättning? Vänner,Dator och killen
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Antingen min blå dunjacka ifrån everest. Eller min svarta nortbend(STAVNING).
2. vad använder du just nu för skor? Antingen mina Uggs, converse eller sk8 skor.
3. favoritfärg på kläder? rosa ofc :')
4. favoritmaterial på kläder? beror ju på vad det är för plagg
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massor
6. favoritaffärer? alla möjliga
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket, jag köper nt nya kläder varje månad.
8. favoritmärke? BjörnBorg, JcJn. Och finns fler.
9. vad har du för byxstorlek? Jaru.
10. vad har du för tröjstorlek? 34. 36, 38 eller xs, s,m

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan 
2. vilken färg på tapeterna? Vitt, och en svart dekal grej på väggen.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart och vitt, lite rosa
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, mjuk.
5. vad vill du ändra där inne? ingenting just nu
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? skog
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datan, tittar på film, umgås med kompisar eller sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ....
10. favoritpryl i rummet? Alla ljus

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Tommy
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nycklar,pengar och nått mer 
 b) skolväska just nu? - smink och plånbok
c) handväska eller liknande just nu? smink,plånbok
3. vad är du beroende av? cola, han
4. vilket land kommer du i från?
Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? något
6. vad tror du på? inget och ingen
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jaru
8. vad köpte du senast? mh.. cola`?
9. har du nåt husdjur? Hund,katt,fiskar
10. vad bor du i? Hus
GREJER
plånbok: En i skinn och svart.
tandborste: rosa vit
smycken: har många
solglasögon: använder inte nu?
underkläder: ehm va?
nagellack: samma där, har massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback