Julia Pettersson -

jag är svag för dig

Hellu nu är jag tillbax igen :p nyss sett klart på ensam mamma söker, hoppas dom väljer rätt nu bara! Innan det tog jag en dusch och smörjde in benen för det behövs! Ljusen jag tände förut när märta var här brinner ännu låter dom brinna ut och då går jag och lägger mig! ;) skolan imorgon igen ser faktiskt fram emot det. Efter skolan ska älskling bli md mig hem och hjälpa mig med prao uppgiften har han lovat hoppas han mår bättre till morgonen. Nu ska jag krypa ner i min säng om en stund, så jag smsar imorgon när jag har tid! Kram


JAG ÄR SVAG FÖR DIG, FÖR DU GÖR MIG STARK!


Kommentarer
Postat av: Miss gold digger

 Hej, ja jag har kvar klänningen. Just nu kostar den 99 kr, och då har jag räknat med frakten ;)

2010-11-08 @ 13:13:56
URL: http://mygold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback