Julia Pettersson -

MEN DET BLIR BÄTTRE OM VI ÄR TILLSAMMANS.

Hej! nej som jag alltid säger att jag inte bloggar alls ofta, har ingen ork till det och det känns som detta kommer gå trögt med bloggen. allt har varit upp och ner hittills sen jag bloggade sist. Stockholm,skolan,vänner och allt. skitsamma orkar inte skriva om alla dagar som vart osv.. börjar om idag. Söv möra, så mamma skjutsa mig till skolan åså hände väl inte så mke, tog bussen hem åt dirr när jag kom hem. Mammas sambo är i södertälje hela veckan så på fredag åker jag och mamma dit och hämtar han! Ledig då kanske om jag ska med, det får vi se. På lördag är det två månader med min kärlek <3, ska snart städa lite och så, tv självklart. Nä märks när jag bloggar igen. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback