Julia Pettersson -

Står i din port står bara still, för en minut sen var du min

Hej! Skolan idag var helt okej men fryser hela tiden typ, fast nu gör jag inte det för här hemma är det VARMT! Tog bussen hem efter skolan med älskling men han åkte hem och jag är hemma hos mig och märta skulle iväg på teater idag så vi ska gymma imöra istället så jag kan chilla idag bara, det har börjat snöa är med! :D första snön med älskling och danne är perfekt, dom gjorde min dag! jag älskar er, stoffe alltid vi. Jag ska nu äta upp min choklad mormor gav mig :$ hoppas inte märta läser detta eftersom vi inte får äta sötsaker förutom på helgerna. Så jag kanske slänger in ett inlägg senare, ska iallafall se tv och chilla resten av kvällen. Så hörs vi när vi hörs. Puss


Gjorda för varandra tänk att det blev vi två

ditt vackra leende som fick mig att förstå,
du väckte liv i mig,när din blick fånga mig.


Kommentarer
Postat av: it's nathly bitch ;*

 svar: tack :)

2010-11-11 @ 15:35:43
URL: http://nbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback