Julia Pettersson -

SUGER PÅ ATT BLOGGA ?!

Hej! jag vet att det var ett jävligt bra tag sen jag bloggade.. men jag har inte den stora blogg lusten kvar längre. Funderar verkligen på att lägga ner bloggen för jag kommer inte ha någon tid till den alls, jag måste börja plugga och ta tag i skolan mycket mer nu när det ändå är sista året på högstadiet, och jag vet inte heller vad jag vill in på längre, det lutar mot transport eller handel. Vill jobba med något utav dom faktiskt.. Och funderar också på att börja med A-traktor kortet snart också, så jag kan börja med det tills jag är sexton, som jag då är om lite mindre än 4 månader. Och sen har jag gått och skaffat världens sötaste pöjkvän! Som då spelar hockey, är också mindre än mig 2 år, men det är skitsamma tycker vi båda. Kärlek har ingen ålder speciellt inte i smååren eller så. Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om detta, men jag är kär och det kan ingen ta ifrån mig. Vi har vart tillsammans två veckor imorgon, jag är så jävla kär.. trodde aldrig jag kunde bli det igen men är så glad över att jag gått vidare och glömt den jag hade innan. Jippi! Denna helgen har jag bara tagit det lugnt hemma, igår kom sofie till mig och chilla med godis,chips & filmen älska mig. Jag visste inte ens att mobbning kunde bli så hårt och hemskt, började till och med att gråta och blev ganska rädd faktiskt. Usch, den är sjukt bra den filmen men hemskt att den är verklighets baserad! Idag så åkte sofie hem, vi skjutsa henne nyss till bussen. Ska bara ta det lugnt idag, för imorgon är det skolan igen och jag tycker om att vara i skolan. Undrar dessutom på när jag ska börja tapetsera om osv i mitt rum, blir nog snart iaf! Nej nu ska jag lyssna musik och kolla facebook och massa. Kolla på ny vinterjacka och skor. Kommer upp första bilden på mig och min christoffer! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback