Julia Pettersson -

Christoffer gästbloggar

tjhoo!:) idag fick jag äntligen vara med älskling.jag har saknat dig enormt mycket på dom här dagarna jag har varit dålig och varit inne på sjukhuset.Igår var det oxå våran 7 månads dag som vi inte kunde spendera tillsammans det vi båda har längtat efter. menmen så kan det vara det kommer ju bli så mycket mer! för så mycket jag älskar dig är en grym kännsla som är i min kropp hela tiden.så har jag aldrig kännt förut.Du är den finaste person som finns för mig.. även om vi är lite gnälliga på varandra ibland så löser vi alltid det. men det är inte ofta vi gnäller. Vi har det alltid bra tillsammans du och jag älskling. direkt jag åker hem från dig eller vi går ifrån varandra i skolan så saknar jag dig direkt vi lämnar varandra.Men jag vet att du aldrig skulle lämna mig, och det vet du att jag heller aldrig skulle lämna dig.För så mycket vi  älskar varandra det är grymt !!du betyder så himmla mycket för mig,alla ord du säger till mig på en dag det tar jag vara på och det gör mig stark!.Du ger mig så enormt mycket kärlek till mig ,och jag försöker gör det lika mycket och hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig älskling!.när jag har vart dålig har du alltid smsat och frågat hur jag har mått och på natten när jag åkte in till sjukhuset såkolla du på de och när du vakna smsa du mamma och fråga hur jag mådde. Det är jag tacksamm över att du gjorde.JAG ÄLSKAR DIG så sjukt himmla mycket älskling du är mitt liv! du och jag föralltid . till dig älskling från din älskade älskling:) pusss på dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback