Julia Pettersson -

20:55

Hej nu är jag hemma igen. Kom hem från älskling för någon timme sen ungefär minns inte helt vilken tid och de är väl skitsamma. Har inte gjort speciellt mycket idag har bara sett på svensson svensson och så. Alltså bara tagit det lugnt.
Nyår imorgon och det firar jag med vänner och christoffers familj och deras vänner. Åker till christoffer tidigt till morgon och sen drar vi och martins familj + louise till ishallen och åker skridskor. Jag ska inte åka, inga skridskor och vill inte skämma ut mig. Sen vet jag inte vad det blir förutom att vi ska bada tunna,äta gott och se på hockeyn 4 på morgonen. Hoppas på en bra kväll har ju älskling bredvid mig hela tiden 

Det kommer bli dålig med bloggning imorgon som ni vet och det måste ni ju förstå efter som det är nyår och vi ska inleda år 2012 då vi dör och jorden går under, hehe.


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback