Julia Pettersson -

Dag 04 - En resa jag minns

När jag var liten var jag och min pappa och hans sambo och hennes barn iväg med deras kompisar till Leksands Sommarland i några dagar skulle det vart iallafall. När vi väl kom dit hände det mycket sjuka saker om man säger så. Först gick vi och badade vid campingen vi bodde på och där smet jag under så jag slapp betala i kassan minns jag. Dum som jag var då. Sen blev jag så vrång att jag vägrade bli med min "låtsassyster" tillbaka till campingen så jag stannade kvar ensam. Jag tappade bort mig så jag gick till personalen där och sa att jag hade tappat bort min pappa typ. En kille körde mig runt på campingen tills vi kom fram till våran husvagn där pappa var ilsken över att jag var borta. Haha ganska kul nu efteråt. Sen en annan sak som hände var när vi satt och åt frukost så skriker min kompis Robin : JERRY BILEN RULLAR! Pappa flyger ut ur husvagnen och in i bilen och fastnar emellan dom. Hinner dra i handbromsen innan den rullar in i en splitter ny bil. Den tog iallafall sönder våra kompisars stolar och bord. Det var nog det roligaste jag vart med om! Den dagen skulle vi också gå in i sommarlandet och bada men det började spö regna så pappa bestämde sig för att vi skulle åka hem och så fick det bli. Var det en resa ? ahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback