Julia Pettersson -

perfekt dag

Hej nu är jag hemma igen efter en hel dag med älskling. Åkte vid 8 imorse. Har haft det både tråkigt och roligt och varmt! Fick med mig 3 tröjor hem, ricinolja och 4 par trosor, sen tror jag inte det var något mer.


Vi åt på en resturang på bergvik och jag gjorde såklart bort mig, typiskt mig! Jag tänkte för mig själv (nu kommer jag säkert tappa glasflaskan i golvet) jo gissa vad jag gör ?! TAPPAR DEN JÄVLA FLASKAN I GOLVET och alla kollade på mig så fick gå och säga till personalen. Både jag och älskling skämdes. Sen fikade vi och kollade bara runt i affärer.

Kom hem halv sex och vi hann att lägga oss i min säng en snabbis och blunda i ögonen och sen smsade hans mamma och sa att hon kommer och hämtar oss runt sex tiden. Vi drog in till sunne med hans lillasyster och mormor och såg på The Stig-Helmer Story på bio. Den var helt okej, inte den bästa men den var inte dålig!


Nu sitter jag här och gör ingenting, funderar på att ta någonting och äta och sen lägga mig är trött och ska till älskling imorgon och spela Battelfield (stavning) de köpte han istället. Ni får ha en fortsatt bra dag, kommer upp bilder någon dag framöver kanske på vad jag köpte. Kram

Kommentarer
Postat av: emma

 SV; Jag vet faktiskt inte, jag har varit tvungen att skjuta upp det eftersom jag har haft rätt så mycket att göra. :/

2011-12-29 @ 23:54:54
URL: http://photoodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback