Julia Pettersson -

tidigt uppe

Godmorgon nu är jag uppe med tuppen ungefär och ska snart börja göra iordning mig så jag är klar tills älskling och hans pappa kommer och hämtar upp mig.


Har knappt sovit inatt för min lillasyster sov bredvid mig och hon svettades och vred sig hela tiden och katten skulle självklart vara med och hon låg och bet mig istället. Innan min syster somnade kollade vi på smurfarna, den var faktiskt jätte bra tills dit vi såg. Kollade typ en timme sen somnade hon och jag blev trött.


Idag drar jag mig in emot Karlstad med älskling och shoppar på mellandagsrean om det finns något snyggt kvar där, men jag håller tummarna! Han ska iallafall få med sig MW3 hem har han sagt, så vi får la se. Nu ska jag göra iordning mig, jag bloggar mer när jag kommer hem om jag har tid.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: frida

 vill du bli årets blogg ? anmäl dig i så fall

här --> http://smiiileeeee.blogg.se/2011/december/arets-blogg-2011.html#comment

2011-12-29 @ 16:29:18
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback