Julia Pettersson -

5 månader

Japp så var denna dagen snart över då. Och imorgon på börjas årets sportlov som har vart efterlängtat. Idag vakna jag av att jag var svettig och tårarna börja rinna för jag drömt en äcklig och sjuk mardröm som jag hoppas jag aldrig kommer uppleva eller jag drömmer igen. Sen skjutsa Daniel in mig till sunne för jag skulle leka med älskling och henrik. Drog till ishallen och sporthallen där älskling gjorde bort sig med en kondom, skratta så jag höll på att börja gråta. Sen drog vi till henrik för dom skulle äta. Sen fick vi skjuts till ishallen för dom hade samling halv tre inför matchen som börja vid fyra. Filippa,Louise & Jorid kom och gjorde mig sällskap tills matchen börja och under matchen, Efter matchen skjutsa älskling och hans mamma hem mig. Nyss ätit god mat och ska snart lägga mig framför tvn. Imorgon kommer älskling! Och 5 månader med världens underbaraste pojk idag!
Nu ska jag gå, puss


älskling och min lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback