Julia Pettersson -

minnen lever kvar, men jag saknar dig än idag

Fredag: Idag blev det en 10 morgon och fixa sig med dusch osv. inför begravningen. Det gick bra på begravningen och den var väldigt fin inte för många folk heller, träffa gamla människor man lärde känna som lite och så, kusiner osv. God smörgås och tårta fick man också, jordgubbstårta! MUMS! Efter begravningen drog jag mamma och leah hem medans Daniel och Elvis hämta Lasse som ska hjälpa till med att rensa ur morfars lägenhet. Ikvällen bestog utav tv och trötthet. Hah, som vanligt.
Lördag: bestod utav att älskling kom hit runt 10 på morgonen då jag nästan nyss hade vaknat.. Han kom och kröp ner bredvid mig eftersom jag fortfarande var ganska trött för jag hade somnat sent. Sen resten av dagen städade vi mitt rum osv.. sen har vi bara legat i sängen och kollat på tv. Mamma,Daniel och Låtsasfarfar Lasse åkte iväg till Munkfors för att rensa ur morfars lägenhet så jag och christoffer var barnvakt till mina småsyskon. Så christoffer bakade negerbollar med leah och elvis, och leah är verkligen tokigt kär i christoffer! hahah ;) vi skjutsade hem christoffer runt 22.00 ungefär, sen runt tolv eller ett gick jag och la mig efter en tröttsam dag!
Söndag: Vaknade kanske runt 9-10 idag igen, låg kvar i sängen till ett ungefär och smsade med älskling som nu har match i kristinehamn som jag skulle viljat sett men det gick ju inte.. Sen ska Daniel och Leah skjutsa hem Lasse till filipstad så ska vara hemma med mamma och Elvis, då ska jag slöa framför tvn och kanske göra varmchoklad vi får se vad som dagen bjuder på. Fint väder ute, och jag har kramper vid revbena och neranför magen som igår vet inte vad det är för något, får väl kolla upp det snart. Ikväll börjar äntligen BigBrother Sverige IGEN! wiiie, längtat har man gjort så det ska jag kolla på ikväll och även Wallader får det bli. Kanske slänger in ett inlägg senare ? det märks som vanligt. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback