Julia Pettersson -

Rock 'N' Roll

Kan inte kalla denna dagen mer än TRÅKIG, fast det har ändå vart en lugn dag. Efter skolan blev det hem som vanligt, fint väder ute iallafall. Blev att äta muffins med lillebror och sen sätta sig vid datorn. Ska försöka röja upp lite i mitt rum, och sen fixa iordning allt jag ska ha imorgon. Begravning för morfar imorgon så är ledig. Kommer förmodligen blogga imorgon efter det för ska inte på hockey. Jag valde att älskling kommer hit hela lördagen istället man får mer tid tillsammans då! Nu ska jag försöka göra något annat, ja jag ska fixa i rummet! Duktigt. Och om någon är intresserad och är duktig på att göra om bloggar så kan ni väl komentera detta inlägget för är sugen på något nytt, skulle vara kul! Vi hörs.



när jag var nyklippt, hon gjorde en fusk sidecut, sugen på de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback