Julia Pettersson -

2011, nytt år nya möjligheter!

Jag suger på att blogga, bloggning känns inte som mitt längre. jag tänker jämt på att blogga men jag har inte orken till det eller så. Men jag ska försöka när jag får mer tid. Bloggen kanske kan vara ett ställe som min egna dagbok fast inte så privata saker ska stå här ? min känslobok eller hur jag ska uttrycka mig. Jag har mycket att ta ut, jag har världens bästa pojkvän och världens bästa vänner som jag fick uppleva nyår med. Och jag är tacksam över min familj,vänner och speciellt min pojkvän som gör livet värt att leva. Jag har sagt förut att jag aldrig vart såhär kär, men nu är det äkta det måste det vara. För såhär har jag aldrig känt såhär för en kille, och jag föll för christoffer för att hans personlighet tog mig med storm. Jag blev såld redan första dagen. Man såg på mig att det var han jag gick förbi med ett leende på läpparna i korridoren och bussen. Vi prata inte alls mycket innan vi blev ett, men vet ni ? bara det klickar och det känns rätt så går de. För oss gick de och vi mår sjukt bra tillsammans. Detta är nog det mest värdefulla någon kan ge mig. Att han gav sitt hjärta till mig vart något så stort som att T.ex. Jorden gick under, så stort kändes det för mig. För jag blev så jävla såld, tokkär i honom! Vi är nästan varje dag, har nästan var det i över 3 månader nu för han och jag bara skrattar och skrattar tills någon ligger och gråter och har kramper i magen för att vi skrattar. Han märker om någonting är fel, han frågar jämt hur jag mår, om jag vill ha något. Han skämmer nästan bort mig som sin egna lilla prinsessa. Hemma hos mig kan han gå hur han vill, han känner sig hemma har han sagt. Och han vågar ta för sig av det han får. Han är sig själv hela tiden och det är det som är så jävla bra med honom. Men det bästa är nog att han är min! Mina vänner är också en väldigt stor del av mitt liv. Men just nu vet man inte riktigt vilka som är äkta och vilka som inte är äkta. Men det märks till slut, dom som inte hör av sig är väl inte såkallade vänner. Menmen varför deppa över några som inte hör av sig ? jag har bättre för mig :) Jag är nöjd över det jag har. Och detta år ska bli det bästa. Sista terminen i skolan. Ska plugga som fan, ska fixa betygen så jag kommer in någonstans vare sig jag vill eller inte. Detta år ska bli min och christoffers år, det är vårat nyårs löfte att jag ska vara hans! Tack för år 2010 folket, både bra och hur jävla piss dåligt år som helst, men 2011 tas nu, och detta året ska bli enormt bra! Och ja, jag ska försöka som jag alltid lovar på denna bloggen, börja blogga igen! Ge mig lust, och ge mig besökare då! Tjingeling 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback