Julia Pettersson -

Dag 2 - Min största kärlek

Dom flesta brukar alltid säga att dom aldrig har varit så kär förut när dom blivit tillsammans med en annan kille. Jag är nog en av dom ibland iallafall. Ibland är känslorna starkare än vad dom vart förut för någon och ibland inte. Men nu måste jag vara helt ärlig. Min största kärlek var till honom jag aldrig fick. Men nu är absolut min största kärlek till min pojkvän Christoffer för såhär starka känslor har jag inte känt förut. Och det smärtar att se han gå ifrån mig och så. När jag var liten var min största kärlek till gammelmormor för med henne gjorde jag allt, jag fick göra vad jag ville för henne. Och nu när jag tänker efter så saknar jag henne jätte mycket jag önskar det gick få tillbax den känslan att veta av att någon som hon finns där för en. Christoffer Jonsson Sundqvist är min kärlek och jag hoppas det blir länge till om inte föralltid!


Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Victorlinda

 Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-07-19 @ 08:28:50
URL: http://victorlinda.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback