Julia Pettersson -

Hej! Sitter nu hos pappa och saknar christ...

198104_167393112 (MMS)

Hej! Sitter nu hos pappa och saknar christoffer. I lördags åkte jag till pappa och på söndag åkte jag till alingsås till frida. Vi gjorde inget speciellt. Och igår kom farfar och min kusin fredrik till frida och hämtade mig eftersom dom skulle ner till pappa igår alltså onsdag så då åkte jag med dit. Så nu har jag nyss vart och fiskat med min lillebror oscar och sen vet jag inte vad det blir. Imorgon åker ja med hem till oscars mamma och stannar där tills lördag så åker jag hem till mamma på lördag kväll. På söndag blir de att vara med christoffer, längtar som fan efter honom! Han är ju på hockeyskola! Nu ska jag hitta på något. Vi hörs! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback