Julia Pettersson -

Suufiie är här och gästbloggar!

chacha allihopa!
Julias kusin Sofie som är här och gästblogar lite.
jag hade tänkt att skriva om vad jag och Julia har gått igenom tillsammans.
Jag och Julia har känt varann i tre år. vi träffades första gången när Elvis (julias lillebror) fyllde tre år.
Någon månad efter att vi hade träffats för första gången började vi umgås och sova över osv.. Jag och Julia har "våra" sommrar. Nu har inte jag och julia varit på jätte länge men varje sommar brukade vi alltid va med min kusin Jesper vilket ledde till att Julia blev kääääär (A) haha ...
tillbaka till saken igen ... jag och Julia har oförglömliga minnen...
Varje sommar va vi alltid vid skivtjärn och stekte och badade , minns när jag skulle lära Julia och dyka och varje gång hoppade hon och gjorde magplask och vi skrattade tills vi grina för alla stod och glodde på Julia, hahha ..
eller när vi va en av dom första gångerna och satt och fula oss och stoppade upp godis i näsan på varann , hahah ... jag och Julia har alltid varit lite speciella.. det finns ju också den gången Julia var med till min farmor och farfar och farfar satt och skämde ut henne hela tiden så de slutade med att varje gång Julia kolla på min farfar blev hon röd i hela ansiktet och började skratta .. hahah.

Men jag och Julia har ju också haft våra stunder där vi har bråkat och tjafsat... nu det senaste året har vi glidit isär som tuusan .. vilket är synd eftersom vi verkligen hade roligt ihop när vi va med varann.
får nästan tårar i ögonen när jag tänker på hur mycket jag igentligen saknar Julia. Allt vi gjort tillsammans, allt vi upplevt.

Det få bli allt för den här gången , för jag tror Julia börjar tycka jag är dryg...
kan bara berätta lite kort om mig, Jag heter Sofie Jansson bor i Deje jag bor med min mamma mina föräldrar bor inte tillsammans. Jag har fem bröder varav en bor fortfarande hemma.
Jag har tre syskonbarn (ett fjärde påväg)
mer än så behöver jag väl inte säga ? eller ? mer än att ni får inte missa min blogg.
http://ssofiiejansson.deovte.se/
bennyloff och Bertroffa ? ve de så de va ?

Kommentarer
Postat av: mtiasblomkvist

 sv; hon köpte en cider till mig? :s

Resten fixade jag själv?

2011-07-05 @ 22:58:44
URL: http://nattias.com
Postat av: mtiasblomkvist

 Sv; jaha? det var ändå bara EN cider? man blir inte ens lite full på det? inte ens lullig?

2011-07-05 @ 23:04:12
URL: http://nattias.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback