Julia Pettersson -

summer love

Hej! Vad gör folket såhär ikväll ? tv och en godis påse antar jag... Idag blev det upp vid åtta och sticka iväg och jobba, 2 dagen gjord idag! Var ganska mycket folk och i slutet av dagen blev det ganska lugnt. Man kan stå och slöa hur mycket man vill igentligen till slut för det är så lugnt ibland på dagen. Fick även stryka tvätt och sånna grejer idag. Det är skönt att ha jobbat där ett år förut för då kan man ju allt in och utantill så man känner sig stolt när nya sommarbarn kommer och inte kan någonting ;) haha. Imorgon börjar jag vid 10 så då blir det väl att göra blombuketter och städa och sånt innan vi öppnar cafeét och så. Hoppas på fint väder imorgon, för efter jobbet åker jag till christoffer och då ska jag försöka sola lite och bli brun. Känns som denna veckan kommer gå fort och alla andra veckor också, så får njuta extra av sommaren. Ska kolla lite på tv och kanske poppa lite popcorn eller något gott, har försökt hålla ifrån mig sånt men har inte lika mycket sug nu iallafall men jag inbillar mig väl bara. Kanske kommer upp ett inlägg imorgon men det är tveksamt, så ni får se när det kommer! Bilderna har iallafall kommit upp. Ha en fortsatt jätte bra dag och vecka om jag inte bloggar. Så hörs vi snart igen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback