Julia Pettersson -

8 månader ♥

Hej! Vaknade tidigt och gjorde iordning mig och tog bussen till skolan som vanligt. Hade sovmorgon till 09.50 men eftersom jag bor 2mil ifrån skolan så kan jag inte ha sovmorgon hur som helst så måste ta bussen som då är ganska drygt. Tog det lugnt i skolan under dom timmarna och sen hade jag musik,engelska,so och mat. Ingen god mat kan jag ju säga! Pasta och kebabsås är inte en höjdare i skolan. Hade senare efter maten språkval och sen hemkunskap. Bakade goda havreflarn med choklad på med louise och isabel, rolig timme och kul att reta louise eftersom hon kan bli skrattretande så lätt! hihihi. Slutade tidigare idag, så slutade runt halv 3 då var jag en stund med älskling innan mamma och bror kom och hämtade oss. Vi gick och la oss direkt ganska trötta. Så åkte älskling hem runt nio ungefär. Har nyss ätit räkmacka och ska snart lägga mig och se på tv eller en film och äta mina Pringles SouerCream & Onion! MUMS älskar att feta mig har blivit för mycket med sånt nu tyvärr. Men det är svårt att sluta. usch på sånt. Nej kanske slänger in ett blogg inlägg imorgon om jag har tråkigt! Ha en fortsatt bra kväll. Puss


8 månader med christoffer idag, har världens finaste pojk! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

 Vad söta ni är ihop hoppas det håller! :)

2011-05-27 @ 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback