Julia Pettersson -

26 november

Hej! Kan försöka få ner lite om dagarna denna vecka eftersom jag typ inte haft tid att bloggat, om ni nu vill de!
I onsdags hade jag min första praktik dag på nya praktik platsen Lindex och jäklar vad ont man får i ryggen när man inte är van det ännu. Samma sak i torsdags jag drog till praktiken och efter den blev älskling med hem. När vi kom hem var Daniels bror med tjej och bebis här. Älskade Kasper hade kommit igen gosiit det! Älskling åkte hem ganska tidigt ändå. Igår så var det begravning för min halvfarbror Jerry! Tyvärr så trodde jag aldrig att den skulle bli så svår så nu i efterhand är jag ganska nöjd över mig själv att jag tog modet att stå över Markus begravning som var i somras för den hade nog vart betydligt värre en denna så känner mig lugnare nu att jag vågade stå över den och jag mår bra fast jag inte gick på den. En väldigt fin begravning var det och jag har drömt om Jerry hela tiden, men som sagt livet går vidare! Det var väldigt jobbigt och se en utav hans närmaste vänner bryta ihop så, usch. Efter begravningen gick jag till Frycke där jag gick i skolan förut och mötte upp älskling tills han slutade. Vi drog hem till han och kollade på tv och åt pizza. Senare kom hans mormor så vi såg Idol och åt godis och myste. Drog hem efter idol och somnade som en stock efter en hård dag. Och idag har jag inte gjort något annat förutom att myst med bebisen Kasper min stjärna innan han åkte hem till Eskilstuna. Ikväll vet jag inte vad det blir, troligen tv och mys med familjen för det behövs nog mycket nu igen. Puss


GLÖM INTE TÄVLINGEN SOM JAG FÖRLÄNGT TILL NÅGRA DAGAR TILL!

Kommentarer
Postat av: bella

 hejhej! tack så mycket! :)

2011-11-26 @ 16:52:31
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback