Julia Pettersson -

trötters

Hej! Sitter här nu och har ont i magen och huvudet men kände att jag var tvungen blogga fast jag inte har så stor lust. Har legat i sängen hela dag och bara tyckt synd om mig själv typ. Kvällen får bestå utav te och tv ännu mer. Är ju vinter ute nu på riktigt. Det är vitt ute av allt frost och minusgrader har det vart också. Vill inte ha vinter om trafiken och allt ska krångla osv, vill ha en mildvinter fast snö eller hur man ska säga.

Gårdagen var helt okej tycker jag. Drog till skolan och tog det lugnt för var inte 100 kände jag. Mötte upp älsklings mamma och gick runt på stan och det var verkligen julkänsla. Kikade på julklappar och sånt. Fikade också på Café Royal. Sen drog vi vidare till Ishallen Löfbergs Lila Arena om ni vet vad det är ? där Färjestad Bk spelar osv. Mötte upp älskling innan han skulle ha samling. Satt i ishallen och väntade sen på att matchen skulle börja, den började också halv åtta så var hemma efter elva igår kväll. Gick och la mig när jag kom hem var helt död.
Nu får det bli att göra te och kanske kolla på vad jag ska köpa för julklappar ?


Ni har väl inte glömt att anmäla er till tävlingen ?
Om ni inte gjort det, gör det!
Har ni ingen iphone så kan ni väl lotta ut skalet på eran blogg!
Eller ge bort det i julklapp eller bara för att vara snälla.

Klicka här för att vara med och tävla om ett iphoneskal från http://www.iphoneskal.se/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback