Julia Pettersson -

8 dagar utan min andra halva & 13 månader tillsammans

Som rubriken säger så åkte min älskling iväg halv sju imorse och han kommer hem om åtta dagar, åå har gråtit hela kvällen igår och mesta dels av natten, åå fan jag som hatar att gråta. Låg vaken tills han skrev imorse, sen när han gick ombord sov jag så vi fick säga hejdå vid halv fem ändå. Har inte hört av honom på snart 11 timmar. Flygresan tar 9timmar så om han kunde skulle han smsa å säga att han var framme. 1 sms om dagen blir de, och kommer sakna han något så fruktansvärt. Idag är det också vår 13 månaders dag :/ buuhuu. Nu kan det rulla på så han är hemma igen tycker jag.
Kanske uppdaterar sen men tror inte det, och förmodligen blir det dåligt under hela veckan och så, höstlov ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback