Julia Pettersson -

Hej! Gör ett snabbt inlägg tänkte jag. Kom...

dsc00198 (MMS)

Hej! Gör ett snabbt inlägg tänkte jag. Kom till pappa runt ett förut. Har sett på filmen "arthur 3" med pappa, bror å brors kompis å min lillasyster leah. Hon har lite hemlängtan så sa att hon fick lägga sig å se film så det har hon nu gjort. Själv sitter ja å ser på tv med pappa. Har gosat mycket med valpen å zindra idag. Nu ligger dom bredvid mig å tuggar hundben. Ska snart se på beck och sen ska jag sova. Hoppas morgondagen blir bra ska underhålla syrran lite så hon inte får mer hemlängtan. Får se när jag bloggar igen förhoppningsvis imorgon annars blir det på tisdag. Ha en fortsatt bra kväll! Valpen vill inte vara med på kort som ni kanske ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback