Julia Pettersson -

never let you go

Hej! Lugn dag idag har det vart, har bara suttit framför tv och spelat typ. Och har ingenting planerat för kvällen eller resten av helgen, verkar som alla vänner skiter i å höra av sig. Menmen.. Känns konstigt att det inte är någon hockey för min del, lite tråkigt faktiskt! Sitter nu och väntar på att älskling ska höra av sig, saknar han som fan. Kvällen får väl spenderas med tv tittande med familjen troligen, vad annars lixom ? Bloggar mer när jag har tid å lust. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: sessie

 sv: tack!

Du mailar företag och frågar om dom vill ordna en tävling med dig?

2011-10-28 @ 18:08:39
URL: http://sessies.se
Postat av: sessie

 sv: inge kul om jag tipsar ju ;p

nja, jag vet inte, det kostar väl inget, enda kravet är väl att du har många läsare :) googla runt på typ smink så kan du ju kontakta något företag med smink eller något ;p

2011-10-28 @ 18:34:00
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback