Julia Pettersson -

23:e september

Hej alla läsare! Är inte helt 100 idag känner jag. Haft huvudvärk hela dagen som typ plågat mig halvt till döds och huvudvärkstablett funka inte heller.. Var faktiskt ganska jobbigt att gå upp imorse. Huvudvärk,ont i foten som var uppsvullen fråga inte varför och ja! Som jag inte sa igår så: Brände jag mig på en sjukt varm ugn på Mc. Och ja, det gjorde sjukt ont och jag har brännmärke/ärr efter det nu. Yey är en utav Mc tjejorna alltså för alla tjejerna på Mc ha typ ett ärr från den jävla ugnen, haha lite komiskt eller inte.

Slutade iallafall vid tio i 2 idag så tog två bussen hem så mamma fick hämta mig vid bussen. När jag kom hem skulle mina småsyskon åka till mormor, och jag känner av det nu att det är liite tråkigt utan elvis i hemmet. Leah brukar sova där så henne går de bra utan ändå. Inte för att vara taskig eller så men, Elvis är lugnare och det är skönare att bara ha han hemma ibland istället för dom två, för då blir dom två kaniner som typ hoppar runt hela tiden känns det som. Men älskar dom ändå. Har nyss ätit räkmacka och tagit ett cola glas till det. Annars har jag bara sett på tv och ska snart göra det igen tror ja. Ska försöka få med mamma på att se "Hur många lingon finns det i världen" idag iallafall. Är ganska trött så ska försöka lägga mig lite tidigare idag.
F u c k . älskling har även spytt inatt, så jag är med honom på söndag istället då han även har match. Då har det gått mer än 48 timmar också.

Fick en kommentar igår av en tjej som meddelade att jag hade vunnit en tävling på hennes blogg så jag hade varit med i som jag helt hade glömt bort. Vann iallafall ett vitt armband med pärlor på. Så ska bli kul att se hur det ser ut i verkligheten när jag får hem det. Är grymt tacksam för att just jag vann tjejen!

BIG LOVE

Kommentarer
Postat av: HANNA

 HOPPAS DU FÅR EN GRYM FREDAGSKVÄLL! :d

2011-09-23 @ 21:08:15
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

 sv: tack för ditt stöd i min tävling om onepiecen :) skulle du föresten kunna vara jättesnäll och rösta på mig i den här tävlingen? tryck bara tummen upp :)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-24 @ 18:21:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback