Julia Pettersson -

HJÄLP

Vore snällt om ni som läste bloggen kunde komentera om vad just NI skulle vilja ja skrev om och komma med ideér till bloggen. Och säga vad som är negativt och posetivt med den. Kom med alla förslag ni kommer på så får vi se vad det blir utöver det.

Har så ont i magen så jag snart går och lägger mig, (fast det ska jag göra snart ändå). Nu blir det stänga av denna beroendeframkallande saken och lägga mig ner med vetekudden på magen och försöka sova. Men först å främst smsa klart med christoffer. Imorgon drar jag iväg till honom oavsett hur sjuk lillen är.
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Theres c:

 Tycker faktiskt att den redan är bra! Tycker om dina texter c:

Men någon bild då och då kanske?

Det skulle nog va det enda jag kan klaga på! :3

2011-09-21 @ 06:38:03
URL: http://photographplusme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback