Julia Pettersson -

mitt liv är mitt

Hade så bra planer inför kvällen med en vän som jag inte har umgåtts med på mer än ett halv år ungefär. Men självklart blev det absolut inte som planerat. Fick som svar tillslut efter några timmar "vi kan ses i några minuter". Vadå några jävla minuter, nej så de är skit samma då tycker jag. Har väntat många timmar på att fått svar på hur de skulle bli osv, å när han skulle komma. Fick svar nyss det jag skrev. Och att vi kunde vara någon annan dag. Alltså känner inte alls för att lägga ner min tid på de nu alls. Han får vara med sin flickvän bäst han vill, jag förstår att dom vill vara. Men jag har inte sett han på jätte länge så tiden när jag väl kan kunde väl jag fått och dom har ju vart igår och idag trottsallt. Men skitsamma, lägger ner min tid på något annat! Falskt att göra så tycker jag trottsallt.

Hellre ärliga fiender än falska vänner .

När sånthär händer blir jag lätt sårad och arg. Nu sitter jag här och är så arg att jag skulle kunna slå sönder något. Men mest av allt vill jag till christoffer. Han skulle få mig glad igen, istället för att sitta här och gråta. Man märker att när man går in i ett förhållande så finns det inte så mycket vänner kvar tillslut. fuck. '

Imorgon åker jag iallafall till älskling med ett leende på läpparna för han gör mig glad. Han har match så blir att se på den. Och mest av allt just nu är att jag vill bort här ifrån med just honom.

När mina tårar kommer fram då tänker jag på dig Markus. Tänk om du ser mig och hör mig snyfta. Kan inte du försöka få fram att jag är stark att ja klarar allt. Du kan komma tillbaka nu tycker jag, du har varit borta för länge nu ifrån mig. älskade och saknade vän.
kärlek till äkta vänner och älskling .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback