Julia Pettersson -

Glad tjej!

Nu är jag tillbaka igen efter lite paus som jag inte har informerat er om. Har haft fullt upp så bloggen kom i efter kälken. I Torsdags fick jag hem min efterlängtade födelsedags present i förskott. En iphone 4s. Från första början beställde vi en Htc Incredible S men den fanns inte i lager fick vi veta sen så det blev en iphone ändå, såå är super glad! Fick bli en svart då inte vit fanns, men de gör mig inte ett dugg! Igår/Inatt spendera jag med skönt folk upp i Torsby i Stjernehallen på Vargnatta som är innebandy turnering. Min pojk var ju med och spela så kollade på honom och umgick med folk under tiden han spelade. Kom hem runt fyra inatt så är dödstrött nu ögonen stänger sig på mig. Känns att jag inte vart uppe så sent på länge, hehe. Kvällen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig inför morgon dagen då jag ska med min älskling till något ställe längre bort ifrån örebro, hockey dax igen! Men det gillar vi, vi ses när vi ses! Ha en bra kväll! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback