Julia Pettersson -

negativa julia

Hej nu sitter jag här igen och gör absolut ingenting förutom att nördar facebook och smsar med hjärtat på samma gång. Jag har blivit dålig på att blogga och veckans blogg orkar jag inte avsluta för att ingen anmäler sig. Och tävlingen går dålig och allt är dålig idag! Mår inge bra och imorn har jag EN lektion och hoppas jag mår bättre tills imorn. Och hoppas jag får hem min älskade hemlis då också, ni får se! Skolan idag var bara redovisning typ av tidningar vi gjort och sen matte och HRL sen slutade vi. Ska slappa resten av kvällen och dricka ört te. Jag bloggar då och då så får vi se hur allt blir.


Tycker verkligen ni kan försöka iallafall att anmäla er till Veckans blogg så jag kan avsluta den.
Och sen till Tävlingen om valfritt klädesplagg för max 3000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback