Julia Pettersson -

En Svensk Midsommar

Hej! Det var ett tag sen nu igen jag bloggade. Men förra veckan började jag sommarjobba och ska göra det till slutet av juli, pengar rullar in. Under midsommar helgen nu som vart har jag vart hos pappa och lillebror. Ganska skönt faktiskt att komma bort lite, åkte i torsdags och kom hem för några timmar sen. Var även vid min väns grav för första gången sen han gick bort, alltså för 11 månader sen. Det var väldigt jobbigt men det kanske var det som krävdes att jag skulle åka dit och få ett avslut någon gång så jag kan gå vidare lättare. Saknar honom så. Och nu har min älskade pojkvän dragit iväg på hockeyskola, det är verkligen tummen ner! Imorgon börjar jag jobba igen 7-16 jobbigt men det är ett måste, tackar man ja kan man inte svika sen. Ikväll blir det lugnt, tv mys och sovaa. Hoppas ni haft en bra midsommar! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback